sâmbătă, 5 aprilie 2014

Cand esti de acord cu cineva tot timpul

E ok, accepti magarii de la sefi, de la colegi, dar nu de la oameni din jurul tau pe care alegi tu sa-i cultivi, sa le cultivi prezenta.

Atunci cand esti de acord cu cineva tot timpul, nu mai e comunicare, cand te contrazici cu cineva se poate ajunge la un adevar, atunci cand vin 2 oameni cu 2 adevaruri, se poate naste un nou adevar care e mai apropiat de adevarul obiectiv.

Singurii care nu accepta critici sunt oamenii in varsta si care au trecut prin viata si cred ca stiu totul, dar poate tu ai citit mult mai multe carti decat el, si ai simtit mult mai mult decat el, si mental esti mai batran ca el.

Astia in tg jiu n-au nici o legatura cu publicitatea. Daca vezi reclama, e bazata mai mult pe vizual, printing si video, dar partea de copywriting e atat de proasta ca nu poate sa convinga pe nimeni, e cam ce face Succesul, nu au texte, nu au mesaj, nu au slogan, nu au nimic, nu au individualitate, decat daca e o firma care lucreaza cu bosch, si vin aia cu pliante cu tot. E acum o idiotenie de reclama in tg jiu  la succes, una lunga, de te doare mintea: "colaborand cu Succes dumneavoastra veti avea si mai mult succes".

Prostii nu au imaginatie dar sunt speculativi atata tot, exploateaza ceva de moment, oportunitati, nimic mai mult.

Gustul singuratatii

Marketing nu e o profesie anume ca a vinde nu e stiinta exacta, nu poti directiona publicul sa-ti cumpere ceva, ii poti sugera, dar asta nu inseamna ca vei avea succes. Statisticile sunt ceva care au fost, nu ceva care va fi, statistica este ceva mort, e ca la bursa, nu stii sigur ca iti vor creste actiunile daca faci nu stiu ce smecherie. E posibil, dar nu stii sigur. Marketingul nu este o stiinta, are niste parametri, niste modele de functionare, are un model predictibil, dar e foarte posibil sa nu-ti iasa ce vrei, e afacere, afacerea tine de oameni, eu iti dau tie ceva, un biscuite si daca ii fac reclama buna, eu intru in constiinta ta si tu vei cumpara de la mine ca un retard ce esti. Biscutii tuc iti dau senzatia ca esti satul? Iti dau senzatia pe care vor aia sa ti-o dea. Tuc au 30 de grame si costa 3 lei, un kil de faina are 1000 gr si costa tot 3 lei. Diferenta dintre 1000 de gr de faina si 30 de grame de tuc este publicitatea. Inchipuie-ti cat de prosti pot sa fie oamenii incat sa dea pe un biscuite atatia bani, nu are cum sa-ti elimine senzatia de foame, biscutii tuc sunt mai putin decat o chifla mancata goala. Consumatorul tuc tinde catre spalare de creier de catre televizor, daca ala de la televizor iti spune ca-ti potoleste foamea, tu crezi. Astia de la tuc au gasit nisa asta cu iti potoleste foamea. Daca am face pastile cu cianura , le-am face pentru oamenii tristi, gustul singuratatii. Pentru ca tu nu vinzi produsul, vinzi un asentiment, consumatorul traieste in colectiv si are nevoie de sentimentul colectivitatii si ii da sentimentul colectivitatii chestia asta. Daca coca cola era dupa cum voiau patronii, ramanea un cacat de apa colorata dulce, intr-un stat american, dar nu a fost dupa ei, rezista datorita reclamei, produsul e chiar nociv. Mai bine ia-ti o bere si vezi filmul asta, Viy, un fantasy rusesc, e facut dupa o poveste de gogol, e poveste ruseasca facuta nuvela. E bine facut.

sâmbătă, 29 martie 2014

Cand scrii prea mult

Cand scrii prea mult, ai o problema.

Cand esti agresiv, iti pierzi stilul.

In Bucuresti rezisti daca esti mai bun decat altii care se vor mai buni decat tine.

Numai prostii au nevoie de laude. Si numai smecherii lauda prostii ca sa obtina ceva de la ei.

Asa e construita lumea, sa dea prosteala, de aia sunt asa de multi saraci si asa de putini bogati, pt ca unii dau vrajeala, si multi o accepta. Hitler a spus, cu cat minciuna e mai gogonata cu atat va prinde mai bine.

sâmbătă, 15 martie 2014

vorbea cu stalin cred