sâmbătă, 23 august 2014

Un fel de bravada

Era un banc mai demult. O tipa era cu unul la un moment dat si nu stiu cum tipul afla ca ea a fost cu altii inainte. Si zice tipa ceva de genu, iti place cum gatesc, iti place cum te fut? El zice, da. Pai si, zice tipa, asta crezi ca am invatat la seral?

Eu nu sunt o tipa foarte vesela, sunt optimista. Inainte de blogul asta am mai avut un blog, cu care am facut multe valuri. Daca dadeam blogul ala unor feministe, ar fi zis ce pizda e gagica asta. Feministele pe care le-as fi avut ca target, s-ar fi bucurat ca fac chestia asta, desi totusi era un pic cam tiganeala. Am facut multe valuri cu postarile mele, a fost un fel de bravada, si mi-a placut, dar n-am avut o miza, trebuia sa am o structura, sa ma duc undeva anume, pe cand eu postam ca babele la gard, pai ce s-a mai intamplat, pai aia si aia. Poate daca aveam coerenta unei feministe care in parcursul ei este fututa de niste lucruri si trece peste ele, atunci da, aveam o miza, si oamenii ar fi zis, da, uite o tipa care se zbate sa fie femeie, se fute cu cine vrea, isi ia tepe si trece peste ele. Dar asa, un blog cu chestii din astea, cu uite ce mi s-a mai intamplat, nu avea nici o directie.

miercuri, 13 august 2014

Foarte inghesuiti

Una e munca mea care ma freaca, alta e Bucurestiul. In sine, te fute Bucurestiul fara sa stii. Bucurestiul e un oras foarte mare si cu oameni foarte inghesuiti. Si oamenii aia au si ei interesele lor, si fiecare isi urmareste interesul.

E foarte mult de lucru la o afacere cazuta. E ca si cum ar incerca cineva sa te combine pe tine cu o fosta gagica de care tu te-ai saturat si te-ai plicitisit, si mai ales, te-ai lamurit ca e proasta.

Cuvantul ieftin e tradus prin cea mai proasta calitate. Unii s-au prins si au zis cel mai mic pret din Romania, au gasit variante sa inlocuiasca cuvantul ieftin. Daca spui ieftin, esti mancat.

Creativitatea are chestiile ei, nu o programezi, nu e ceva pe care sa o comanzi. Cand e vorba de concepte nu se poate acum. Daca e vorba de taiat ceapa si pus masline in vodca, acum acum se poate.

E bine sa faci perfect ceea ce stii deja sa faci. Asta e profesionalismul, altfel esti doar un aventurier.

vineri, 8 august 2014

Dijaba

A scazut calitatea intelectuala a populatiei si apar reclame pentru idioti, nu pentru oameni destepti. Eu daca fac o reclama la bere, fac o reclama subtila, frumoasa, putin poetica, in genul cum am facut pentru o cofetarie din targu jiu, sufletul dulce al graului. Si ala zice, neah, ca si ala care produce berea aia, nu are cultura. El are cultura sa produca berea aia, ulei, oale, pantofi. Dar el nu a citit, si daca ii dau o chestie subtila, zice eu n-o pricep, si atunci chestia aia pica din start. Lumea a evoluat in sens negativ, eu sunt printre ultimii creca din generatia mea care a trait in comunism si care au mai citit cate ceva, desi nici eu n-am mai citit nimic in ultimul timp.

Prima data cand am ajuns in Targu Jiu de la Timisoara am avut o senzatie fizica ca nu am aer. Cand te intorci in provincie si crezi ca poti rupe gura targului, te inseli. Ca nu se poate rupe gura in provincie, ca nu poti rupe gura targului, acolo toti se cunosc intre ei, aranjamentele sunt facute deja.

Tot timpul au fost firme care au cazut prin marketing, si au fost firme care s-au ridicat prin marketing. Ca sa poti face reclama tre sa stii unde sta firma, pozitionare, cresteri si descresteri de flux/clienti/produse. Trebuie vazut cu ce probleme se confrunta, marfa proasta, concurenta in crestere? Nu esti profi daca sari cu o reclama si te rogi la sfinti sa prinda la public. Criza si concurenta le poti elimina, dar marfa proasta nu poti. Deci inchipuie-ti ca lucrezi cu o fabrica de pantofi care face pantofi prosti. Nu rezolvi problema daca ii vinzi si ii dai cu crema sa fie mai luciosi. Deci si acolo trebuie lucrat. Aici tine de respectul firmei, aici nu ai nici un control. Poti face reclama sa sara aia de la ogilvy in orgasm, daca produsele sunt proaste, e egal cu zero.

Nici o firma de publicitate adevarata nu lucreaza singura, are sateliti. Firma de publicitate se bazeaza foarte mult pe partea asta de luat clienti, de vrajit prin prestanta. Si vrajeala de copywriting si de imagine. O firma de publicitate ii face clientului o imagine frumoasa, o reclama frumoasa, il face sa arate bine in fata publicului.

In publicitate iti trebuie empatie fata de client, trebuie sa te pui in mintea omului aluia, iti trebuie psihologie la greu. Asta nu numai ca iti face munca mai usoara, dar mai ales reusesti sa ii faci ce vrea el, ca slogane si reclame faci gramada, dar daca nu ii plac, dijaba.

duminică, 27 iulie 2014

Pricepesti?

Nici o femeie nu e sigura pe ea. Cu cat o femeie este mai cultivata, cu atat creste nesiguranta. Este un paradox asta.

Si pe mine ma intereseaza ce crede lumea din jur despre mine, dar in sens negativ. Nu ma intereseaza in mod pozitiv, dar in mod negativ, in sensul asta, ce-ai cu mine, ba?

Eu ma imbat numai acasa, eventual. E un mod de relaxare, ca pui lumea in paranteze. Si la betie iti vin multe idei, pe de alta parte, ca gandesti relaxat la chestii.

Am si eu intoleranta mea. Daca e un prost care merita ajutat, il ajut, daca e un prost iremediabil, il las in prostia lui.

E bine sa mergi pe principii in viata. Sa nu fii nici principial, foarte rigid, dar nici fara principii.

E foarte bine sa fii curva, dar cu acelasi om, curva unui singur barbat, e foarte misto lucrul asta.

Sexul este o ora, 2 ore, dar dupa aia se duce si ala, si ramane faptul ca ai ceva in comun cu persoana respectiva.

duminică, 20 iulie 2014

Genul de carte de o cauti la supermarket

Daca cineva iti face o magarie, nu-i porti pica, dar il ocolesti, fugi de el ca de dracu. Cand vad ca-mi face cineva o magarie eu ma sperii, ma, stai putin, asta nu e un om de cultivat.

Ma, Cantemir a fost un tip foarte destept, dar n-a avut cu cine sa fie destept. El n-a avut armata.

Lumea actorilor e foarte dificila, sunt niste orgolii imense in joc. Si au un razboi cu regizorii. Numai un actor foarte bun si profesionist tace si face. E o serie noua de regizori tineri in ale caror filme joaca actori batrani. Filme ale unor tasti-basti in care joaca actori ca Rebengiuc. Si ce inseamna asta? Inseamna ca Rebengiuc s-a lasat pe mana regizorului. Un actor bun nu face cacaturi. Un actor bun zice, ba, asa vrea regizoru, asa fac. 

Un om care stie treaba nu se da mare cu ce face. Spune am facut asta, asta si asta. Si tu tragi concluziile. Am facut, e acolo, poti sa vezi si sa tragi concluziile. Am facut o poezie, un film, o omleta. Nu spui mama ce omleta am facut. Spui gusta si vezi daca iti place.

Adolescenti care n-au citit in viata lor o carte, au auzit si ei de Chirila. Ei nu citesc, dar il vor pe Chirila, ca e la moda. Chirila care e un adolescent intarziat. El e un om simtitor, dar singurul lucru care mi se pare naspa si care l-au vazut astia de la times new roman a fost ca el se erijeaza in director de constiinta. El nu spune faceti asa si asa, dar intr-un fel el spune, eu cam asta spun sa faceti, taranilor. Si copiii aia care ii cauta cartea sunt genul de copii care n-au citit in viata lor o carte. Asta e genul de carte de o cauti la supermarket. Fiecare supermarket are iaurt, icre, porc si cartea astuia, si revistele glossy pentru femei.

sâmbătă, 19 iulie 2014

Prostii au si ei un fel de inteligenta

Cand cineva reactioneaza violent, trebuie sa faci un pas inapoi, nu inainte.

Prostii isi cunosc valoarea si si-o apara. Prostii au si ei un fel de inteligenta, aia care detecteaza pe cei destepti si incearca sa ii elimine. Un om inteligent nu vrea sa faca rau, el e constient de ceea ce e, nu are nevoie sa demonstreze ceva. Prostul are mereu nevoie sa arate cine e. Si un om inteligent e nesigur pe el, dar din nesiguranta asta iese creativitate, iese ceva. Omul inteligent se lupta cu el insusi, prostul se lupta cu ceilalti. Si mai exista oamenii mediocri. Aia sunt majoritatea de fapt. Aia pe care ii calci pe cap si iti multumesc ca nu i-ai calcat pe nas.

In Romania majoritatea oamenilor sunt prost educati civic. E o reminiscenta a partii noastre slave. Rusii sunt un popor calcat pe cap de secole, si ne-au calcat si pe noi, in comunism, au distrus stima de sine a fiecarui om in parte. Istoria se prelungeste pana in prezent, tinerii de azi au fost indobitociti de cei care au trait in comunism. A fost un plan bine elaborat sa ii prosteasca pe copiii astia, si inca e in functiune. Un popor e usor de prostit in 2-3 generatii prin lipsa de educatie si de invatatura, si se intampla sub ochii nostri , acum.

duminică, 13 iulie 2014

Eh, se trezi poetu din el, lasati

E un tip in Gorj care publica poezie, un fel de Fuego al poeziei. Din categoria poetii care se cred poeti. Pentru ca atunci cand te crezi poet, nu esti. Poetul e un om care are o abilitate de a simti si de a pune in cuvinte ce simte. Urasc poezia celor care nu au nimic de spus. Ba, nush, apuca-te de tricotat, scoti poate o capodopera de pulover, dar lasa poezia. Fa un goblen, apuca-te de olarit, dar lasa poezia. Sunt multe forme in care poezia exista, nu neaparat in cuvant, fa si fotografie, etc. Arta cuvantului e o stiinta care nu se invata asa usor.

Bucurestiul e un fel de Gorj mai mare. Lucram la meniul unui restaurant cand un ospatar de acolo mi-a propus sa scriu in meniu “zacusca cu ploaie de cascaval”. Nu e burnita? zic. Nu e crivat? Tsunami? Sigur nu e vijelie de cascaval? Poate eventual fulgi de cascaval. Fulgishori. Ospatarul poet. Zacusca de seara, amandoi pe o banca, atatea emotii sub ploaia de cascaval tomnatica. Apoi imi zice ca trebuie sa mai lucrez la texte. Si cum vrei sa sune textele, zic, a Camil Petrescu sau a Rebreanu? Sau sa sune asa, dupa blocuri? Ma, asta nu e feedback, asta e gica contra, atat. Nu ma intereseaza daca ma umileste un taran, pe mine m-ar umili oameni care se pricep in domeniu. Un taran e in stare sa te puna in situatii penibile, dar nu sa te umileasca. Bucale, mitici, alea.

duminică, 6 iulie 2014

Un doctor bun consulta de 2 ori

Un om de marketing e un doctor care vede ce s-a intamplat inainte. Macar ultimii 3-4 ani. E ca si un doctor, nu se apuca sa scrie reteta daca nu stie boala omului. Nu face nimic nou pana nu stie ce nu a mers la conceptul vechi.

Noi romanii intelegem prin a gati a face ceva la foc, romanul cand se gandeste la gatit are in cap oala si tigaia, dar poti sa gatesti si o salata. A gati nu inseamna ca esti muiere la cratita, inseamna sa te joci cu niste gusturi, niste plante in N combinatii. Iti dezvolti si creativitatea asa.

Bucurestiul e un sat mai mare, asa ca e plin de boi. Exista orase mai mici si mai civilizate decat bucale. Oradea, de exemplu. Lumea din Bucuresti imi aduce aminte de lumea din " Craii de Curtea Veche " de Mateiu Caragiale.  Recomand cartea sau filmul.

luni, 2 iunie 2014

O veste buna

Se face mall in targu jiu, o sa fie tot curvetul acolo, eu ii dau maxim 3 ani de zile, dupa aia da faliment, voiam sa zic 2, dar treaca de la mine. Dar pana dau faliment , fac si ei acolo niste locuri de munca. Asta e o veste buna.

sâmbătă, 17 mai 2014

duminică, 27 aprilie 2014

Textul creeaza vizibilitatea

Textul creeaza vizibilitatea. Si o tampenie creeaza vizibilitate, nu? Darmite un text bun. Un brand prezentat aiurea e ca o vedeta porno, iti face treaba. Un text peste o vedeta porno o imbraca si o face sexi si poate ajunge departe. Deci nu subestima textul intr-o reclama. Cuvintele inseamna energie, motivatie. Cuvintele tin in viata religiile. Crestinismul e cel mai tare brand ever. E trecut din cuvinte in cuvinte din generatie in generatie.

In marketing nimic nu e logic. E totul bazat pe clienti. Clientul nu e ceva logic. Marketingul pare logic dar el trebuie sa vada la o masa fluctuanta. De asta unii dau faliment, altii nu. Si poate au aceeasi strategie de marketing. Unii se duc jos, altii nu. Nu stim de ce. Dar daca esti empatic si te gandesti la oameni si la ce pot ei sa-si doreasca, asta poate sa iti foloseasca.

Awareness se face in timp. Vine omul usor, usor. Brand awareness-ul il face clientul: ”Ioane, stiu eu un loc ”. Fiecare client e de 15 ori mai valoros decat o pagina de facebook. El da de stire. Un patron destept isi motiveaza clientii vechi sa aduca clienti noi.

E ok si sa te specializezi pe partea artistica pentru ca  talentul e ceva ce e acolo. Imaginatia e acolo.  Nu e un dat neaparat, se creeaza. Mintea face conexiuni, e flexibila, se joaca. Sunt atatea carti care iti spun cum sa iti dezvolti creativitatea . Eu cred ca cel mai bun mijloc de a dezvolta creativitatea si imaginatia e sa nu te gandesti la nimic la un moment dat si lucrurile incep sa apara singure.

E duminica, relaxeaza-te, dormi, vezi un film misto. Fragii salbatici e un film foarte misto, e pe filmehd. Europenii fac filme de arta, americanii fac de comert.

luni, 21 aprilie 2014

Me thinks

De umilit poate s-o faca numai un om superior tie, iar daca e superior, nu o face.

Un lider adevarat e ala care isi da seama ca cineva e mai bun decat el, si il angajeaza pe ala sa lucreze pentru el.

Societatea e atat de saraca incat ne prostituam mintea. De asta cumparam revista click, si cautam vedete care sunt non-valori si le disecam si le facem poze cand sunt la plaja in loc sa promovam pe un cartarescu, plesu, si promovom prosti cu botox.

Nici marketingul sau publicitatea nu sunt stiinte exacte, sunt ceva care aduc vanzari. E foarte multa concurenta in jur, oameni care fac aceeasi chestie, care ofera acelasi lucru. Ideea e cum o spui, daca o spui mai bine decat ceilalti, inseamna ca esti mai bun si faci vanzare. Oferi acelasi lucru ca si aia, chiar mai scump, dar daca ai reclama misto, omul o sa vina la tine.

In publicitate nu poti sa ai dreptate, poti sa ai fler sau poti sa nu ai fler.

vineri, 18 aprilie 2014

inainte de Paste



sâmbătă, 5 aprilie 2014

Cand esti de acord cu cineva tot timpul

E ok, accepti magarii de la sefi, de la colegi, dar nu de la oameni din jurul tau pe care alegi tu sa-i cultivi, sa le cultivi prezenta.

Atunci cand esti de acord cu cineva tot timpul, nu mai e comunicare, cand te contrazici cu cineva se poate ajunge la un adevar, atunci cand vin 2 oameni cu 2 adevaruri, se poate naste un nou adevar care e mai apropiat de adevarul obiectiv.

Singurii care nu accepta critici sunt oamenii in varsta si care au trecut prin viata si cred ca stiu totul, dar poate tu ai citit mult mai multe carti decat el, si ai simtit mult mai mult decat el, si mental esti mai batran ca el.

Astia in tg jiu n-au nici o legatura cu publicitatea. Daca vezi reclama, e bazata mai mult pe vizual, printing si video, dar partea de copywriting e atat de proasta ca nu poate sa convinga pe nimeni, e cam ce face Succesul, nu au texte, nu au mesaj, nu au slogan, nu au nimic, nu au individualitate, decat daca e o firma care lucreaza cu bosch, si vin aia cu pliante cu tot. E acum o idiotenie de reclama in tg jiu  la succes, una lunga, de te doare mintea: "colaborand cu Succes dumneavoastra veti avea si mai mult succes".

Prostii nu au imaginatie dar sunt speculativi atata tot, exploateaza ceva de moment, oportunitati, nimic mai mult.

Gustul singuratatii

Marketing nu e o profesie anume ca a vinde nu e stiinta exacta, nu poti directiona publicul sa-ti cumpere ceva, ii poti sugera, dar asta nu inseamna ca vei avea succes. Statisticile sunt ceva care au fost, nu ceva care va fi, statistica este ceva mort, e ca la bursa, nu stii sigur ca iti vor creste actiunile daca faci nu stiu ce smecherie. E posibil, dar nu stii sigur. Marketingul nu este o stiinta, are niste parametri, niste modele de functionare, are un model predictibil, dar e foarte posibil sa nu-ti iasa ce vrei, e afacere, afacerea tine de oameni, eu iti dau tie ceva, un biscuite si daca ii fac reclama buna, eu intru in constiinta ta si tu vei cumpara de la mine ca un retard ce esti. Biscutii tuc iti dau senzatia ca esti satul? Iti dau senzatia pe care vor aia sa ti-o dea. Tuc au 30 de grame si costa 3 lei, un kil de faina are 1000 gr si costa tot 3 lei. Diferenta dintre 1000 de gr de faina si 30 de grame de tuc este publicitatea. Inchipuie-ti cat de prosti pot sa fie oamenii incat sa dea pe un biscuite atatia bani, nu are cum sa-ti elimine senzatia de foame, biscutii tuc sunt mai putin decat o chifla mancata goala. Consumatorul tuc tinde catre spalare de creier de catre televizor, daca ala de la televizor iti spune ca-ti potoleste foamea, tu crezi. Astia de la tuc au gasit nisa asta cu iti potoleste foamea. Daca am face pastile cu cianura , le-am face pentru oamenii tristi, gustul singuratatii. Pentru ca tu nu vinzi produsul, vinzi un asentiment, consumatorul traieste in colectiv si are nevoie de sentimentul colectivitatii si ii da sentimentul colectivitatii chestia asta. Daca coca cola era dupa cum voiau patronii, ramanea un cacat de apa colorata dulce, intr-un stat american, dar nu a fost dupa ei, rezista datorita reclamei, produsul e chiar nociv. Mai bine ia-ti o bere si vezi filmul asta, Viy, un fantasy rusesc, e facut dupa o poveste de gogol, e poveste ruseasca facuta nuvela. E bine facut.

sâmbătă, 29 martie 2014

Cand scrii prea mult

Cand scrii prea mult, ai o problema.

Cand esti agresiv, iti pierzi stilul.

In Bucuresti rezisti daca esti mai bun decat altii care se vor mai buni decat tine.

Numai prostii au nevoie de laude. Si numai smecherii lauda prostii ca sa obtina ceva de la ei.

Asa e construita lumea, sa dea prosteala, de aia sunt asa de multi saraci si asa de putini bogati, pt ca unii dau vrajeala, si multi o accepta. Hitler a spus, cu cat minciuna e mai gogonata cu atat va prinde mai bine.

sâmbătă, 15 martie 2014

vorbea cu stalin cred

marți, 11 martie 2014

Mai bine

Senzatiile vin si se duc, ca de aia sunt senzatii.

Cand dai cu nasul de o carte, te slefuiesti putin, asta te duce in fata. Nu mai esti nici moldovean, nici oltean, nici ungur, esti un tip care lasi asta in spate. O carte sau informatia esentiala. Ca inainte o luam din carti era ok. Acum poti sa o iei de pe internet. Important e sa iei informatia.

Facebook nu e decat o platforma de sustinere, nu e de promovare, ar trebui sa fie un fel de album de fotografii si un fel de arhiva foto la ce s-a mai intamplat. Ca promovare ar trebui sa fie undeva la 20-30%, ca speranta de promovare, maxim 20% ca promovare. Ideea e sa fie ca un album foto gen uite ce s-a mai intamplat. Si unde sa mai vezi cate un comentariu de la cate un ametit din cand in cand. Facebook nu este smecher. Facebook e smecher pentru cineva care nu cunoaste new media, si cand aude ca oamenii folosesc new media (twitter, fb) zice: ba, asta trebuie sa fie un lucru mare, ia sa ma folosesc eu de asta. Dar nu stie cum. Si care cum folosesc lucrurile astea. Mai bine face un seo bun la site decat sa se promoveze pe facebook.

marți, 18 februarie 2014

In mod normal

Oamenii merg in vacante, curvele sunt duse in vacante. E o diferenta, nu?

Fermi sunt si prostii. Dar nu sunt vertical fermi.

E plin pe aici de rahati din astia mici care stau pe facebook pe la vreo firma si se vor destepti pentru ca sunt in Bucuresti.

Functionarii publici sunt niste oameni care stau in spatele unui birou si se cred destepti pt ca ii cauta multa lume, dar e fals.

Oamenii de publicitate trebuie sa-i dea clientului ce vrea el si nu ce cred ei ca vrea el. Pentru ca in asta consta marketingul. Ei trebuie sa stie exact ce vrea clientul, ce vrea sa spuna el. Clientul stie ce vrea, dar nu stie cum sa spuna. Ei trebuie sa stea langa el, sa-i citeasca gandurile, si sa-i spuna ce clientul nu stie cum sa spuna, uite, tu asta vrei de fapt. In asta consta marketingul. Publicitate exista din 2 motive: ori ai ceva nou si vrei sa anunti, ori ai ceva ce nu mai merge. In mod normal nu ai avea nevoie de publicitate.

vineri, 14 februarie 2014

Gustul fericirii

Goebbels,  mana dreapta a lui Hitler, spunea ca masele se castiga mintind minciuna cea mai gogonata si spunand-o des. Asta era ministrul de propaganda. Hitler zicea ca marii mincinosi sunt dealtfel si mari magicieni. Coca Cola e otrava, si e “gustul fericirii”. Daca o spui des lumea incepe sa o creada. In ziua de azi totul e propaganda, totul e publicitate.

Un patron vrea mereu sa aiba control asupra tot. Si cand ai control asupra angajatilor iti dezvolti un ego foarte foarte foarte important , si uiti sa colaborezi cu oamenii, si cand incepi sa dictezi, uiti sa  comunici cu oamenii.

Totul in viata asta e comunicare. Planta comunica cu pamantul, pamantul comunica cu soarele. Totul e comunicare. Planetele comunica intre ele ca sunt legate de gravitatie. Totul e legat de comunicare, nu comunici, nu existi.

sâmbătă, 8 februarie 2014

Femeia nu se schimba

Femeile au un stil discursiv in general, ceea ce barbatii folosesc in 5 cuvinte, ele folosesc in 28.

Lumea se tiganizeaza in bucale. Si se freaca intre ei, doar doar or castiga o felie de paine in plus.

O casnicie il responsabilizeaza pe barbat, lui ii foloseste casnicia, femeia nu se schimba.

In bucale daca nu esti inchipuit, esti nimeni, e mare concurenta, de aia, si concurenta de la mic la cel mai mare, de la femeia de serviciu la corporatisti, de la primari la guvern, si tot asa. E o societate insalubra din punctul asta de vedere.

Un tip care se joaca toata ziua pe calculator e ca o fata cuminte.

Cica daca ti-e frica sa nu te ingrasi sa bei tuica inainte de fiecare masa. Tuica elimina frica!!

Ati vazut 9? Eu l-am vazut de vreo 4 ori si l-as mai vedea o data. Mi-a placut foarte mult. Ideea, regia, tot.

duminică, 29 decembrie 2013

Si totusi

Am un amic in Targu Jiu, si l-am intrebat cum rezista in orasul ala. Il ignor complet, zice, pentru mine exista doar serviciu, iubita, piata de unde luam legume si vin si magazinul de unde iau foite de tigari si filtre, in rest trec prin el ca prin branza, eu nu fac parte din orasul asta. Si mi-e usor, adica fac 5 min pana la job, 3 min pana la piata. Cultural nu imi fac probleme, ca citesc, am si net, nu simt frustrarea de provincial. Am trait in Bucuresti cel putin 6 ani, stiu cum e, nu mai vreau.

Pentru mine Targu Jiul e mort din punct de vedere al publicitatii , acolo, daca m-as duce, as face bannere si aia nu ar plati pentru concept, ci doar pentru plastic si culori. Publicitatea vine cand e concurenta iar acolo concurenta e asumata pe sistemul "eu am un pret mai bun sau o gama mai mare, asa ca sunt mai bun, nu am nevoie de reclama". Da, dar daca unul face 1000 de ferestre si concurenta face alta mie de ferestre la fel de bune, ii arde buza dupa o reclama care sa-l diferentieze. Au astia la radio zu o reclama gen "radio zu e smecherie". Daca mai bagau si un "mancatz-ash" dupa smecherie, era perfect. Si au si aia de la Benvenuti o incercare: "paseste relaxat". Si verbul a pasi suna urat. Baseste relaxat. Si clientul paaartz. Sa baseasca relaxat, cum ar veni. E hilar si e prost gandit. Ca un pantof de ala e scump, deci e pt aia relaxati deja.

O reclama buna incearca sa se vare in sufletul omului, sa-l motiveze . O reclama buna dureaza ani, pentru ca are concept. Just do it e concept, de exemplu. Poti sa faci reclame 30 de ani pe ideea asta , faci un adidas nou si pui acelasi just do it. Si eu fac advertising, adica vand. Dar eu cred intr-o societate perfecta in care nu exista advertising. Cum ar fi o societate fara reclama? Normala. Reclama e isteria consumismului, adica a isteriei de a consuma.

 P.S. Nu stiu voi, dar eu de revelion stau acasa: am vin, am tigari, am tuica, am mancare. Ma doare la basca.

o lacramioara penibila

ete discutie intre Florin Chilian si una :

Cana Lacramioara: ce nu face artistul roman ca sa supravietuiasca iar parlamentarii huzuresc si merg la petreceri
Florin Chilian: face lucruri frumoase. Nu ma mai plange atat ca e ok.



ca naiba sa nu faca bine cand face reclama ?

Trebuie sa te educi sa fii sociabil

Am o amica, e cu un tip si tanjeste dupa altul. Curva.

Trebuie sa te educi sa fii sociabil.

Daca nu ai toleranta pentru oamenii prosti, elimini 99% din omenire.

Pe un barbat daca il futi bine, e al tau. Sexul e important, iar daca e si dragoste, e si mai bine.