sâmbătă, 29 martie 2014

Cand scrii prea mult

Cand scrii prea mult, ai o problema.

Cand esti agresiv, iti pierzi stilul.

In Bucuresti rezisti daca esti mai bun decat altii care se vor mai buni decat tine.

Numai prostii au nevoie de laude. Si numai smecherii lauda prostii ca sa obtina ceva de la ei.

Asa e construita lumea, sa dea prosteala, de aia sunt asa de multi saraci si asa de putini bogati, pt ca unii dau vrajeala, si multi o accepta. Hitler a spus, cu cat minciuna e mai gogonata cu atat va prinde mai bine.

sâmbătă, 15 martie 2014

vorbea cu stalin cred

marți, 11 martie 2014

Mai bine

Senzatiile vin si se duc, ca de aia sunt senzatii.

Cand dai cu nasul de o carte, te slefuiesti putin, asta te duce in fata. Nu mai esti nici moldovean, nici oltean, nici ungur, esti un tip care lasi asta in spate. O carte sau informatia esentiala. Ca inainte o luam din carti era ok. Acum poti sa o iei de pe internet. Important e sa iei informatia.

Facebook nu e decat o platforma de sustinere, nu e de promovare, ar trebui sa fie un fel de album de fotografii si un fel de arhiva foto la ce s-a mai intamplat. Ca promovare ar trebui sa fie undeva la 20-30%, ca speranta de promovare, maxim 20% ca promovare. Ideea e sa fie ca un album foto gen uite ce s-a mai intamplat. Si unde sa mai vezi cate un comentariu de la cate un ametit din cand in cand. Facebook nu este smecher. Facebook e smecher pentru cineva care nu cunoaste new media, si cand aude ca oamenii folosesc new media (twitter, fb) zice: ba, asta trebuie sa fie un lucru mare, ia sa ma folosesc eu de asta. Dar nu stie cum. Si care cum folosesc lucrurile astea. Mai bine face un seo bun la site decat sa se promoveze pe facebook.

marți, 18 februarie 2014

In mod normal

Oamenii merg in vacante, curvele sunt duse in vacante. E o diferenta, nu?

Fermi sunt si prostii. Dar nu sunt vertical fermi.

E plin pe aici de rahati din astia mici care stau pe facebook pe la vreo firma si se vor destepti pentru ca sunt in Bucuresti.

Functionarii publici sunt niste oameni care stau in spatele unui birou si se cred destepti pt ca ii cauta multa lume, dar e fals.

Oamenii de publicitate trebuie sa-i dea clientului ce vrea el si nu ce cred ei ca vrea el. Pentru ca in asta consta marketingul. Ei trebuie sa stie exact ce vrea clientul, ce vrea sa spuna el. Clientul stie ce vrea, dar nu stie cum sa spuna. Ei trebuie sa stea langa el, sa-i citeasca gandurile, si sa-i spuna ce clientul nu stie cum sa spuna, uite, tu asta vrei de fapt. In asta consta marketingul. Publicitate exista din 2 motive: ori ai ceva nou si vrei sa anunti, ori ai ceva ce nu mai merge. In mod normal nu ai avea nevoie de publicitate.

vineri, 14 februarie 2014

Gustul fericirii

Goebbels,  mana dreapta a lui Hitler, spunea ca masele se castiga mintind minciuna cea mai gogonata si spunand-o des. Asta era ministrul de propaganda. Hitler zicea ca marii mincinosi sunt dealtfel si mari magicieni. Coca Cola e otrava, si e “gustul fericirii”. Daca o spui des lumea incepe sa o creada. In ziua de azi totul e propaganda, totul e publicitate.

Un patron vrea mereu sa aiba control asupra tot. Si cand ai control asupra angajatilor iti dezvolti un ego foarte foarte foarte important , si uiti sa colaborezi cu oamenii, si cand incepi sa dictezi, uiti sa  comunici cu oamenii.

Totul in viata asta e comunicare. Planta comunica cu pamantul, pamantul comunica cu soarele. Totul e comunicare. Planetele comunica intre ele ca sunt legate de gravitatie. Totul e legat de comunicare, nu comunici, nu existi.

sâmbătă, 8 februarie 2014

Femeia nu se schimba

Femeile au un stil discursiv in general, ceea ce barbatii folosesc in 5 cuvinte, ele folosesc in 28.

Lumea se tiganizeaza in bucale. Si se freaca intre ei, doar doar or castiga o felie de paine in plus.

O casnicie il responsabilizeaza pe barbat, lui ii foloseste casnicia, femeia nu se schimba.

In bucale daca nu esti inchipuit, esti nimeni, e mare concurenta, de aia, si concurenta de la mic la cel mai mare, de la femeia de serviciu la corporatisti, de la primari la guvern, si tot asa. E o societate insalubra din punctul asta de vedere.

Un tip care se joaca toata ziua pe calculator e ca o fata cuminte.

Cica daca ti-e frica sa nu te ingrasi sa bei tuica inainte de fiecare masa. Tuica elimina frica!!

Ati vazut 9? Eu l-am vazut de vreo 4 ori si l-as mai vedea o data. Mi-a placut foarte mult. Ideea, regia, tot.

duminică, 29 decembrie 2013

Si totusi

Am un amic in Targu Jiu, si l-am intrebat cum rezista in orasul ala. Il ignor complet, zice, pentru mine exista doar serviciu, iubita, piata de unde luam legume si vin si magazinul de unde iau foite de tigari si filtre, in rest trec prin el ca prin branza, eu nu fac parte din orasul asta. Si mi-e usor, adica fac 5 min pana la job, 3 min pana la piata. Cultural nu imi fac probleme, ca citesc, am si net, nu simt frustrarea de provincial. Am trait in Bucuresti cel putin 6 ani, stiu cum e, nu mai vreau.

Pentru mine Targu Jiul e mort din punct de vedere al publicitatii , acolo, daca m-as duce, as face bannere si aia nu ar plati pentru concept, ci doar pentru plastic si culori. Publicitatea vine cand e concurenta iar acolo concurenta e asumata pe sistemul "eu am un pret mai bun sau o gama mai mare, asa ca sunt mai bun, nu am nevoie de reclama". Da, dar daca unul face 1000 de ferestre si concurenta face alta mie de ferestre la fel de bune, ii arde buza dupa o reclama care sa-l diferentieze. Au astia la radio zu o reclama gen "radio zu e smecherie". Daca mai bagau si un "mancatz-ash" dupa smecherie, era perfect. Si au si aia de la Benvenuti o incercare: "paseste relaxat". Si verbul a pasi suna urat. Baseste relaxat. Si clientul paaartz. Sa baseasca relaxat, cum ar veni. E hilar si e prost gandit. Ca un pantof de ala e scump, deci e pt aia relaxati deja.

O reclama buna incearca sa se vare in sufletul omului, sa-l motiveze . O reclama buna dureaza ani, pentru ca are concept. Just do it e concept, de exemplu. Poti sa faci reclame 30 de ani pe ideea asta , faci un adidas nou si pui acelasi just do it. Si eu fac advertising, adica vand. Dar eu cred intr-o societate perfecta in care nu exista advertising. Cum ar fi o societate fara reclama? Normala. Reclama e isteria consumismului, adica a isteriei de a consuma.

 P.S. Nu stiu voi, dar eu de revelion stau acasa: am vin, am tigari, am tuica, am mancare. Ma doare la basca.

o lacramioara penibila

ete discutie intre Florin Chilian si una :

Cana Lacramioara: ce nu face artistul roman ca sa supravietuiasca iar parlamentarii huzuresc si merg la petreceri
Florin Chilian: face lucruri frumoase. Nu ma mai plange atat ca e ok.



ca naiba sa nu faca bine cand face reclama ?

Trebuie sa te educi sa fii sociabil

Am o amica, e cu un tip si tanjeste dupa altul. Curva.

Trebuie sa te educi sa fii sociabil.

Daca nu ai toleranta pentru oamenii prosti, elimini 99% din omenire.

Pe un barbat daca il futi bine, e al tau. Sexul e important, iar daca e si dragoste, e si mai bine.