marți, 2 ianuarie 2018

Deci da

Femeile aleg barbatii, nu barbatii aleg femeile.

Eu am selectat oameni care ma reprezinta si sunt ca mine, dar nu am selectat oameni care sa ma ajute sa ajung sus. Nu e frumos sa te urci pe spinarea unui om, ideea e sa faci tu ceva.

Eu acum cativa ani ma simteam atat de tanara, ma simteam nemuritoare si cand a murit taica-miu, chestia e ca am constientizat, ba pana la urma o sa mor. Te crezi tu tanar, frumos, am avut depresie, intelegere mai degraba, ca o sa murim cu totii, eu care ziceam ca sunt nemuritoare. Depresia a venit si intelegerea cand am zis ca eu cand mor vreau sa fiu incinerata, nu vreau sa intre viermi prin mine, asa incinerata juma de urna, am vazut pe youtube cum se face chestia asta, te baga intr-o cutie de carton, te prajeste si dupa aia vine careva ala care e acolo si cu un baston iti sparge toate oasele care n-au fost prajite indeajuns ca sa faca cenusa, te baga intr-o urna intr-o cutie, oala si asta e.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu