duminică, 20 martie 2016

Bate saua sa priceapa iapa

Bogdan e un barbat foarte frumos. Dar nu asta e important, daca e un barbat frumos, pentru ca este, important este sa fie un om frumos. Eu vad in jur o gramada de barbati frumosi, dar Bogdan e omul meu frumos.

 Am vazut o reclama la ferestre pe tv. E cu un tip care este la psiholog si spune domne ca am cosmar ca vad banii cum se duc pe fereatsra. In sensul ca se duce caldura din casa. Si zice domnule psiholog am o problema. Si ala zice nu tu ai o problema, fereastra are. si apare firma: ferestre nemtesti nu stiu cum.Reclamele amuzante raman ca un fel de folclor urban, ca o poanta.

 Ma, Grecia a avut coaie la faza asta. si grecii au datorii poate mai mari decat noi, numai ca noi mai mergem pe la tara, ca romanii, mai punem o rosie , o ceapa, un ardei. asta a fost mereu secretul romanilor. aia au turism , masline si citrice. dar si noi am putea fi la fel ca grecia de turistici. dar ni s-a programat lipsa asta de simt civic..

miercuri, 16 martie 2016

Culmea publicitatii

Culmea publicitatii e ca o firma de publicitate sa nu stie sa-si faca publicitate. Si asa bransa asta e destul de vulnerabila si de volatila, nu stii daca in publicitate vei avea succes sau nu. Strategia e sa ai clienti nu like-uri. Pila unei agentii de publicitate este portofoliu, aia e cea mai buna pila, daca ai portofoliu bun te doare la basca de like-uri. Tu nu-ti fa grija de clienti, tu fa-ti griji de ce le oferi clientilor. Te duci la pescuit cu undita si rama, dar daca nu ai undita si rama, te duci la pescuit si dai cu bata in balta. Nu stii daca prinzi ceva, dar trebuie sa fii pregatit. Nu gandesti aoleoo ce ne facem, nu vine nimeni? Nu e important asta, important e sa fii pregatit pentru cand vine clientul.

De fapt sunt 2 feluri de clienti. Aia carora le faci un logo si slogan. Si aia carora le faci si asta si apoi strategie de marketing. Ultimii sunt clientii grasi pt ca practic se aboneaza la tine. De fapt aia sunt clientii adevarati. Restul sunt pesti mici. Muncesti mai mult sa prinzi mai multi pesti mici decat sa prinzi unul mare. Faza e ca daca faci o strategie, apoi doar o implementezi si o sustii, iar sustinerea e mai usoara cand ai reteta deja, adica structura. Si prin media poti promova evenimente care impreuna fac o strategie. Pt ca strategia nu e un cuvant, e o suma de evenimente/actiuni coerente bazate pe un concept sau o suma de concepte, zic eu.

Cate firme de adv isi fac reclama? Din pacate asta e ultima problema.

duminică, 13 martie 2016

E horror, crede-ma

"We know everything about media". Slogan prost. Daca eliminau ceva , iesea de impact , adica asa: "we know media".

 E ff important sa citesti, nu ce citesti.

Sunt proasta de gura. Eu am trait printre muieri si am devenit muiere ca sunt mimetica.

E naspa sa lucrezi cu grobieni dar si ei este oameni, trateaza-i ca pe oameni, deci. Lasa-i sa este, ca oricum, nu ii destepti tu.

Oamenii destepti nu raman in Tg jiu. Acolo raman perdantii. E horror, crede-ma.

so true

cica bula se duce la restaurant . dupa ce mananca , bea, ii vine nota. vede ca e fff incarcata si da sa faca scandal chelnerului.... insa se potoleste si cere sa vina patronul. cand vine asta , bula ii zice: te rog sa ma imbratisezi !!!! De ce, intreaba mirat patronul.... - Pentru ca nu ai sa ma mai vezi niciodata, raspunde bula!!

joi, 10 martie 2016

varianta olteneasca

Un tip la restaurant care ttot incearca sa prinda o maslina cu o furculita. Si tot incearca sa infiga furculita in maslina. Si dupa un timp vine chelnerul si infige o scobitoare in maslina. Si tipul zice: - Aha, acu vii sa o iei tu dupa ce am ametit-o eu !

Stiti varianta olteneasca? Ala care tipa mai tare varianta lui e cea mai plauzibila.