miercuri, 16 martie 2016

Culmea publicitatii

Culmea publicitatii e ca o firma de publicitate sa nu stie sa-si faca publicitate. Si asa bransa asta e destul de vulnerabila si de volatila, nu stii daca in publicitate vei avea succes sau nu. Strategia e sa ai clienti nu like-uri. Pila unei agentii de publicitate este portofoliu, aia e cea mai buna pila, daca ai portofoliu bun te doare la basca de like-uri. Tu nu-ti fa grija de clienti, tu fa-ti griji de ce le oferi clientilor. Te duci la pescuit cu undita si rama, dar daca nu ai undita si rama, te duci la pescuit si dai cu bata in balta. Nu stii daca prinzi ceva, dar trebuie sa fii pregatit. Nu gandesti aoleoo ce ne facem, nu vine nimeni? Nu e important asta, important e sa fii pregatit pentru cand vine clientul.

De fapt sunt 2 feluri de clienti. Aia carora le faci un logo si slogan. Si aia carora le faci si asta si apoi strategie de marketing. Ultimii sunt clientii grasi pt ca practic se aboneaza la tine. De fapt aia sunt clientii adevarati. Restul sunt pesti mici. Muncesti mai mult sa prinzi mai multi pesti mici decat sa prinzi unul mare. Faza e ca daca faci o strategie, apoi doar o implementezi si o sustii, iar sustinerea e mai usoara cand ai reteta deja, adica structura. Si prin media poti promova evenimente care impreuna fac o strategie. Pt ca strategia nu e un cuvant, e o suma de evenimente/actiuni coerente bazate pe un concept sau o suma de concepte, zic eu.

Cate firme de adv isi fac reclama? Din pacate asta e ultima problema.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu