duminică, 28 iunie 2015

Nu e rau, invat

Nu stiu modalitatile de promovare online, tre sa ma documentez. Nu sunt din generatia messenger si facebook, ce vrei ? eu am scris scrisori la viata mea, scrisori pe hartie, nu mailuri, cu CERNEALA. eu am stilou si creioane acasa. la twitter nu ma pricep, pt mine stii ce e tw? ma duc sa ma pis. sunt la argentin, beau o bere. ma duc sa ma fut, brb. d-astea. Ok, deci tre sa ma iluminez un pic. Nu e rau, invat.

Stii, e un tip care a scos o carte, suge-o ramona. toate pizdele o cauta la librarii. O gasesti pe net. o sa vezi ca stilul meu de a scrie e mai bun decat al aluia, numai ca eu nu am story. Ma, si eu am zis pe fum multe. Sunt incisiva, dau pumni incolo si incoace. Dar nu am story ca ala. Citeste , ca e pe net.

Nu cred ca o sa asculti asta acum, dar asculta maine. Asta e un motiv in plus sa te iubesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu