sâmbătă, 31 ianuarie 2015

Copiii tembeli zic nu

Copiii tembeli zic "nu". Un om de publicitate spune "nu, pentru ca tu nu vrei asta, tu crezi ca vrei asta, dar tie iti trebuie altceva. Tu ai avut un parcus, ai vazut ca nu merge si acum te lasi pe mana mea. Esti ca un rau care se izbeste de un copac. Ce faci? Dai copacul la o parte sau treci pe langa? Daca concurenta e mai mare sunt mai multi copaci. O iei pe langa ca n-ai incotro."

Oamenii de publicitate sunt ca niste doctori. Si doctorul ce face, se duce la pacient si spune: care e problema, unde va doare, ce target aveti, ce clienti nu puteti lua, cam pe unde vreti voi sa va pozitionati, daca va pozitinoati pe chestia asta putem sa va sugeream si ata pozitionare. O firma de publicitate e ca un doctor, nimic altceva. Doctorul vede unde e problema. Si prima oara in publicitate nu a fost asa. Dupa 100 de ani nu mai poti sa mai spui eu sunt samung, sunt cel mai bun. Trebuie sa o spui altfel. Eu fac conserve de peste, am cele mai bune conserve de peste, ca o spun ceilati, Da si eu sunt cel mai bun, si eu, si eu. Si atunci trebuie sa vii cu altceva.

A fi genial poate fi folosit in multe idei. Esti genial daca scrii poezii geniale. Esti genial si daca ai facut un logo genial. Genial in poezie e zero. Genial in logo daca faci e platit super bine. Atunci care e varianta genialoida corecta? Cine e mai genial? Ala cu bani sau ala fara bani? Bine, cu bani si fara bani tot acolo ajungi. Ideea e ce faci cu banii aia. Ok, ai bani. Ce faci cu ei? Te duci sa vezi reciful din Australia? Iti cumperi diamante? Ideea e ce faci cu banii aia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu