luni, 17 noiembrie 2014

Mai bine pierd decat sa fiu marlan

Iohannis nu e Basescu.  Ponta nu seamana a presedinte. Si nici Basescu. Am crezut noi ca e coios, dar nu era.  Hai sa vedem ce e cu Iohannis. Mi se pare misto gagiul. Ca vrea sa faca ceva. Asta a tacut si a facut ceva. Chiar si cand a fost el profesor, tacea si facea. Imi place foarte mult genul asta. Taci si faci. Fa si noi stam acolo in umbra ta si te urmarim. Eu intotdeauna am votat impotriva psd, impotriva comunistilor. Toti fura. Toti au furat. Acum ce vrei sa faci sa-l aduci pe Iliescu 2 care e Ponta? Ponta nu e el, el deschide o mare acolada de corupti in spatele lui. Ponta nu e Ponta. Iohannis are si el chestiile lui, dar Iohannis ar putea pastra smecheriile incepute de basescu si sa-i futa pe toti. Toti sunt corupti nu avea grija ca toti sunt. Tot ce intra la guvernare are ceva corupt si daca nu are, e ceva acolo in spatele lui corupt care vrea ca acel partid din spatele lui sa spele prin el coruptia care a fost acolo inaintea lui. Numai ca Iohannis a fost ok pana acum. Stii ce a spus el cand l-au intrebat astia la un post tv, domne, da puteati  si dumeavoastra sa contracarati, sa-i gasiti lui Ponta niste chestii pe care le-a facut urate tralala, puteati si dumneavoastra ca astia v-au  facut chestiile astea, ca v-au tocat si asta a zis foarte frumos, si o sa tin minte mult timp asta, stiti ce, decat sa fiu marlan mai pierd.  Foarte misto. Ca Ponta a fost marlan. Si el a zis, mai bine pierd decat sa fiu marlan.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu