duminică, 5 octombrie 2014

Mandru ca sunt roman

Mandru ca sunt roman? Mandrie? Ce e aia mandrie? Ramai tu cu mandria si eu ma duc la unul care da salariu mai mare. Esti mandru cand faci o casa, un parchet, o cutie de chibrituri. Dar mandru ca esti roman? Ce e aia roman? E ca si cum ai spune sunt mandru ca am nas, e bine ca am nas si sunt mandru de asta. Ba, m-am saturat de papagali. Si asa candideaza Iohannis din partea unor papagali. Nu-l cunosc pe Iohannis, n-am stat la masa cu el, dar Iohannis e cu ani lumina inaintea lui Ponta.

Pentru un barbat e foarte usor sa aiba un copil, da de 3 ori din cur, pentru o femeie e mai greu. Si daca femeia il are langa ea pe omul ala care a dat de 3 ori din cur si ala zice ba te sustin in chestia asta, atunci da, e usor si pentru ea. Am un prieten vechi, si asta are acum un copil. Si el nu si-a doit sa aiba copil, si-a dorit sotia lui. Sau poate si-a dorit si el. Dar el joaca jocuri pe calculator. Si in timp ce joaca jocuri pe net copilul ala sta pe langa el. El trebuie sa stea cu copilul, dar el nu vrea sa faca chestia asta. Si copilul asta a crescut intr-un fel. Nu are un limbaj complet pentru varsta lui, el n-a avut grija de copilul asta, de fapt amandoi n-au avut grija.

Un gentleman nu spune ce face cu femeile lui. Ca o fi una, ca o fi 15, nu spune ce face cu ele. Un gentleman nu spune nimanui chestia asta. Nu spui ce faci cu o femeie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu