duminică, 5 octombrie 2014

it's a fact

Toti se uita la reclama, toti vor sa fie vrajiti.

Eu am un televizor de vandut, tu ai un televizor de vandut, eu fac televizorul asta, tu il faci pe ala, al tau e mai bun si mai mare, al meu e mai mic si mai prapadit. Eu zic ca televizorul meu e cel mai bun, tu nu zici nimic, eu il vand, si tu nu il vinzi.

Publicitatea minte, cu cat minte mai frumos, cu atat e mai buna. Ideile in publicitate sunt bazate pe 2 chestii, ori minti cat mai mult posibil ca ceea ce faci tu e cel mai bun produs, sau spui ca tu faci o diferenta fata de concurenta, desi ceea ce faci tu este la fel ca si concurenta. Foarte rar vezi o publicitate onesta, ma, uite noi asta facem, daca vrei sa ne cumperi bine, daca nu, nu. Niciodata nu se merge pe chestia asta. Defaimarea concurentei e interzisa in publicitate, dar exista si alte modalitati de a ataca concurenta subtil, nu a defaima, cat a arata, a aduce o idee inovatoare pe care ceilalti n-o au, si dupa aia preiau si astia ideea si concurenta devine si mai mare, si mai acerba. Sa zicem la o masina, vine cu un sistem de usi inchise automat, dau un exemplu absolut comun, si vine cu o reclama ca usile se inchid automat, tu esti foarte safe. Dupa aia vine toyota si face o reclama la acelasi lucru ca usile lor se inchid automat si zic acum esti in singuranta, nu spun ca usile se inchid safe. Cacat. E acelasi lucru. Publicitatea intervine cand exista o egalitate de calitate la niste produse promovate de firme diferite, si diferenta o face publicitatea, desi produsele sunt aproximativ aceleasi, si n-am spus-o eu, it’s a fact. Daca tu faci pantofi, hai sa arati cumva ca numai tu faci pantofi, la fel ca ceilalti, dar asta e pantoful, cum are volkswagen das auto, masina, asta-i masina, restul sunt niste chestii pe roti. Ori minti ori arati diferenta fata de ceilalti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu