joi, 30 octombrie 2014

E matematica ma

Actorii orgoliosi improvizeaza putin ca sa arate mai smecheri. Dar un actor profi face ce spune regizorul. Daca un actor face un pas mai incolo, regizorul ii spune, ma ai facut un pas in plus, nu e bine. E matematica ma in scena. "Patul avea 2 metri pe 2 metri jumate dispus la 45 de grade." Regizorul trebuie sa scrie exact fiecare lucru pe care il face fiecare actor. Actorii nu-si fac replicile singuri, ei doar joaca ceva. Actorii se lasa pe mana regizorului si a textului. Ei stiu sa gaseasca nuante in text. Cati actori au scris piese de teatru? Ei sunt actori, ei trebuie sa joace.

In publicitate totul e aleatoriu. La un moment dat trebuie sa gandesti ceva pentru client, si poti sa nu gasesti, dar stai si gandesti.

Uneori ma mai pilesc un pic. Un creier am si eu, il mai ametesc din cand in cand. Beau ca sa sa diluez ce e naspa in mine. Sigur, nu e o solutie asta, dar pe moment merge. Si din mine ies chestii urate, ca am si eu violenta mea, am frustrari, ma fut altii la creier, si le strang, si nu e frumos.

Daca stai si vorbesti cu un om afli si fara sa te culci cu el daca te potrivesti cu el.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu