sâmbătă, 23 august 2014

Un fel de bravada

Era un banc mai demult. O tipa era cu unul la un moment dat si nu stiu cum tipul afla ca ea a fost cu altii inainte. Si zice tipa ceva de genu, iti place cum gatesc, iti place cum te fut? El zice, da. Pai si, zice tipa, asta crezi ca am invatat la seral?

Eu nu sunt o tipa foarte vesela, sunt optimista. Inainte de blogul asta am mai avut un blog, cu care am facut multe valuri. Daca dadeam blogul ala unor feministe, ar fi zis ce pizda e gagica asta. Feministele pe care le-as fi avut ca target, s-ar fi bucurat ca fac chestia asta, desi totusi era un pic cam tiganeala. Am facut multe valuri cu postarile mele, a fost un fel de bravada, si mi-a placut, dar n-am avut o miza, trebuia sa am o structura, sa ma duc undeva anume, pe cand eu postam ca babele la gard, pai ce s-a mai intamplat, pai aia si aia. Poate daca aveam coerenta unei feministe care in parcursul ei este fututa de niste lucruri si trece peste ele, atunci da, aveam o miza, si oamenii ar fi zis, da, uite o tipa care se zbate sa fie femeie, se fute cu cine vrea, isi ia tepe si trece peste ele. Dar asa, un blog cu chestii din astea, cu uite ce mi s-a mai intamplat, nu avea nici o directie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu