sâmbătă, 30 august 2014

A vinde ceva inseamna a comunica ceva

Mircea Badea o sa pice ff prost. Desi el initial nu a fost un om prost sau rau dar acum e un cacanar jegos. El nu era om rau la un moment dat, dar a trebuit sa se afilieze politic si e de cacat faza asta. Eu chiar am devenit antipatica pentru ca am tinut mai demult partea lui Badea. Si acum mi se pare un jeg, nu ma mai uit la el, m-am uitat mai demult la el. E inteligent, dar nu-i bai ca si jegurile pot sa fie inteligente. Si Hitler a fost inteligent.

Cand pui clientul deasupra tuturor, asta e marketing adevarat. Si asta e viitorul marketingului. E un eco-marketing. Daca doar vrei sa vinzi, e cacat, asta au facut-o si altii inainte.

Omul ia ceva de la o agentie de publicitate, ia inteligenta, ia imaginatie, si creativitate. Si pentru chestia asta el da niste bani.

A vinde ceva inseamna a comunica ceva. Afacerile sunt bazate pe fapte, insa de multe ori cuvintele fac diferenta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu