duminică, 20 iulie 2014

Genul de carte de o cauti la supermarket

Daca cineva iti face o magarie, nu-i porti pica, dar il ocolesti, fugi de el ca de dracu. Cand vad ca-mi face cineva o magarie eu ma sperii, ma, stai putin, asta nu e un om de cultivat.

Ma, Cantemir a fost un tip foarte destept, dar n-a avut cu cine sa fie destept. El n-a avut armata.

Lumea actorilor e foarte dificila, sunt niste orgolii imense in joc. Si au un razboi cu regizorii. Numai un actor foarte bun si profesionist tace si face. E o serie noua de regizori tineri in ale caror filme joaca actori batrani. Filme ale unor tasti-basti in care joaca actori ca Rebengiuc. Si ce inseamna asta? Inseamna ca Rebengiuc s-a lasat pe mana regizorului. Un actor bun nu face cacaturi. Un actor bun zice, ba, asa vrea regizoru, asa fac. 

Un om care stie treaba nu se da mare cu ce face. Spune am facut asta, asta si asta. Si tu tragi concluziile. Am facut, e acolo, poti sa vezi si sa tragi concluziile. Am facut o poezie, un film, o omleta. Nu spui mama ce omleta am facut. Spui gusta si vezi daca iti place.

Adolescenti care n-au citit in viata lor o carte, au auzit si ei de Chirila. Ei nu citesc, dar il vor pe Chirila, ca e la moda. Chirila care e un adolescent intarziat. El e un om simtitor, dar singurul lucru care mi se pare naspa si care l-au vazut astia de la times new roman a fost ca el se erijeaza in director de constiinta. El nu spune faceti asa si asa, dar intr-un fel el spune, eu cam asta spun sa faceti, taranilor. Si copiii aia care ii cauta cartea sunt genul de copii care n-au citit in viata lor o carte. Asta e genul de carte de o cauti la supermarket. Fiecare supermarket are iaurt, icre, porc si cartea astuia, si revistele glossy pentru femei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu