duminică, 27 aprilie 2014

Textul creeaza vizibilitatea

Textul creeaza vizibilitatea. Si o tampenie creeaza vizibilitate, nu? Darmite un text bun. Un brand prezentat aiurea e ca o vedeta porno, iti face treaba. Un text peste o vedeta porno o imbraca si o face sexi si poate ajunge departe. Deci nu subestima textul intr-o reclama. Cuvintele inseamna energie, motivatie. Cuvintele tin in viata religiile. Crestinismul e cel mai tare brand ever. E trecut din cuvinte in cuvinte din generatie in generatie.

In marketing nimic nu e logic. E totul bazat pe clienti. Clientul nu e ceva logic. Marketingul pare logic dar el trebuie sa vada la o masa fluctuanta. De asta unii dau faliment, altii nu. Si poate au aceeasi strategie de marketing. Unii se duc jos, altii nu. Nu stim de ce. Dar daca esti empatic si te gandesti la oameni si la ce pot ei sa-si doreasca, asta poate sa iti foloseasca.

Awareness se face in timp. Vine omul usor, usor. Brand awareness-ul il face clientul: ”Ioane, stiu eu un loc ”. Fiecare client e de 15 ori mai valoros decat o pagina de facebook. El da de stire. Un patron destept isi motiveaza clientii vechi sa aduca clienti noi.

E ok si sa te specializezi pe partea artistica pentru ca  talentul e ceva ce e acolo. Imaginatia e acolo.  Nu e un dat neaparat, se creeaza. Mintea face conexiuni, e flexibila, se joaca. Sunt atatea carti care iti spun cum sa iti dezvolti creativitatea . Eu cred ca cel mai bun mijloc de a dezvolta creativitatea si imaginatia e sa nu te gandesti la nimic la un moment dat si lucrurile incep sa apara singure.

E duminica, relaxeaza-te, dormi, vezi un film misto. Fragii salbatici e un film foarte misto, e pe filmehd. Europenii fac filme de arta, americanii fac de comert.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu